manachaman

زیبایی و کیفیت چمن مصنوعی را با مانا چمن تجربه کنید

manachaman

زیبایی و کیفیت چمن مصنوعی را با مانا چمن تجربه کنید

  • ۰
  • ۰

فنس چمنی

فنس چمنی

فِنس fence یا hedge که در زبان فارسی با عنوان حصار یا پرچین نامیده می شود، سازه ایست که برای جدا سازی فضاهای مختلف و تعیین حریم و حد و مرز محوطه استفاده می شود. فنس ها انواع گوناگونی دارند و مواد سازنده آنها معمولاً چوب، فلز، سنگ، آجر، پلاستیک و... است. آن چه که در اصطلاح عامیانه فنس شناخته می شود، در واقع توری سیمی بوده که به آن می پردازیم. فنس ها با شکل های مختلف همیشه محافظ اموال و جان انسانها از خطر حیوانات درنده و دشمنان بوده است.

امروزه فنس ها شکل و شمایل دیگری به خود گرفته اند و با چمن مصنوعی زیبا و دلنشین شده اند و شرکت مانا چمن تولید کننده بهترین و زیبا ترین چمن مصنوعی می باشد.

فنس

 

مشخصات فنّی

 

ساختار اصلی فنس چمنی همچون دیگر انواع توری های سیمی فلزی، از سیم مفتول فولاد گالوانیزه تشکیل می شود.

اما در فنس چمنی شرکت مانا چمن از یک جفت (دو رشته) مفتول فولاد گالوانیزه ضد زنگ (سفید) با ضخامت 1 میلی متر استفاده شده که به یکدیگر تابیده شده اند. این مفتول ها در عین استحکام و پایداری، از نرمی، انعطاف و شکل پذیری بسیار خوبی برخوردارند.

 

شرکت مانا چمن پیشرو در تولید و ارائه چمن مصنوعی در ایران می باشد که برای انواع مشاغل و صنف ها چمن مصنوعی با کیفیت و زیبا تولید و ارائه می کند. برای کسب اطلاع بیشتر به وب سایت شرکت مانا چمن مراجعه نمایید.

 

https://www.manachaman.com/fa/news/82/%d9%81%d9%86%d8%b3-%da%86%d9%85%d9%86%db%8c

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی